بانوان یوونتوس آرشیو خبر ها
تنها یک امتیاز لازم است!

تنها یک امتیاز لازم است!

 

پس از حذف تلخ و ناباروانه بانوان یوونتوس در رقابت‌های کوپا ایتالیا بانوان ایتالیا، جام قهرمانی سری A بانوان در نزدیک‌ترین فاصله تا تورین قراردارد.

 

در هفته گذشته که یوونتوسی‌ها در بازی برگشت مقابل رم با نتیجه 3بر 2 به پیروزی رسیدند و در مجموع با نتیجه 4 بر 4 و با قانون گل بیشتر در زمین حریف از دور این رقابت‌ها کنار رفتند، برای بازیابی روحیه خود راهی جز دروازه تیم فیورنتنیا پیدا نکردند. در بازی که روز یکشنبه و در نوزدهمین هفته بازی‌ها، به میزبانی بانوی پیر برگزار شد، دختران سیاه و سفید موفق شدند با زدن شش گل به فیورنتینا، مرهمی بر درد حذف شدن خود گذارند. در این بازی لاندروف، پترسون، چرنویا، استاشکوا (بریس) و بونانسه‌آ موفق به گشودن دروازه تیم حریف شدند.

 

این برد درحالی حاصل شد که تیم میلان تنها رقیب جدی یوونتوس با کسب یک تساوی، راه را برای کسب اسکودتوی یووه راحت‌تر کرد. حالا یوونتوس برای کسب چهارمین قهرمانی پیاپی خود تنها به یک امتیاز نیاز دارد.

 

بازی‌هایی بعدی یوونتوس به ترتیب مقابل ناپولی، رم و اینتر برگزار خواهد شد و صرف نظر از نتیجه‌ای که سایر تیم‌ها بگیرند، یووه با تنها یک مساوی در سه بازی پیش‌روی خود جام قهرمانی را با اقتدار بالای سر خواهد برد.

 

ریتا گوارینو سرمربی تیم بانوان یوونتوس پس از برد پر گل تیمش مقابل فیورنتینا با اشاره به اهمیت گذر از نا امیدی گفت:

 

ما پس از حذف از رقابت‌های کوپا ایتالیا به شدت نا امید شدیم اما از ابتدا هدف اصلی ما قهرمانی در سری A بود و سعی کردیم به سرعت هدف اصلی خود متمرکز شویم. طرفداران بخش مهمی از بازی هستند و بدون آنها چیزی از دست رفته است. بودن و حضور آنها بدون شک چیزهای بیشتری به دختران می‌دهد.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
ساغر واحد
ساغر واحد«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: